Bokning i Viksjö Båklubb.

Du kan boka bastun, boulebanan, partytältet, de 2 små segelbåtarna, en med en liten snurra och 1 roddbåt med en snurra (infoblad klicka här). Bokning gäller!
Om du inte har utnyttjat ditt bokade objekt senast en ½-timme efter bokningens början, är objektet fritt för andra att nyttja.

Roddbåten med motor är låst med hänglås. Det är samma nyckel till hänglåset, som till grinden och stugan. Instruktion för motorn, klicka här.
Glöm inte att kolla att det är bensin i tanken.

Du kan se alla bokningar, antingen för en vald dag (dagens datum visas när du kommer in) eller för en vald vecka eller månad. Är vecka eller månad vald, visas endast ett objekt. Du kan välja annat objekt ur listan uppe till vänster.

För att kunna göra en bokning, måste du logga in. Användarnamn är ditt medlemsnummer i VBK och Lösenord är ditt förnamn, som det står i medlemsmatrikeln. Har du problem med inloggningen e-posta administratören.

I din bokning är det bra om du skriver ditt namn och ändamålet med bokningen.

Exempel: Kalle bokar partytältet:"Kalle Karlsson/privat kräftskiva."

Du kan bara ändra eller ta bort dina egna bokningar. Administratören kan ändra alla bokningar.

Det finns mer hjälp att få om användningen under Hjälp uppe i menyn i Bokningsfunktionen.

Bokningen hittar du här.

Eller du kan knappa in adressen direkt: www.boka.viksjobatklubb.se .